(سنسور مخزن آب) دستگاه نمایش سطح آب مخزن

سنسور هوشمند مخزن آب

دستگاه نمایش سطح آب مخزن

این دستگاه بالای مخزن  آب نصب می شود و  با ارتباط بی سیم ( یعنی نیاز به  سیم کشی نخواهید داشت) سطح  آب را با دقت بسیار بالایی اندازه  گیری می کند. نصب آن خیلی آسان  است. این سنسور ضد آب طراحی شده  است پس نگران  این نباشید که  آب باران  و  رطوبت هوا، دستگاه  را از کار کردن بیاندازد.

مشکل مخازن آب در ارتفاع

یکی  از مشکلات  عمده در باغ ها  و خانه هایی که برای استفاده از آب، از مخزن استفاده می کنند. عدم  اطلاع از سطح آب مخازن  نصب شده در ارتفاع است. حتی اگر در محل حضور داشته باشید،‌ برای اطلاع از آب مخزن باید از ارتفاع بالا بروید. و آب مخزن را بررسی کنید. و یا صبر کنید که آب مخزن تمام شده  و مطلع شوید.

که اشکال این مورد این است که مدتی را بدون  آب سپری میکنید، تا سفارش آب برای مخزن شما برسد و مخزن را پر کنید. اشکال بعدی این  کار این  است که  برای بررسی پر شدن و  خرید  آب باید حتما  در محل حضور داشته  باشید.

حال فرض کنید در محل حضور ندارید، پس راه حل چیست؟  در ادامه با ما همراه باشید .

حل مشکل با دستگاه نمایش سطح آب مخزن

پس از نصب دستگاه و  نصب اپلیکیشن آبان روی گوشی اندرویدی خود، به  راحتی میتوانید مقدار مخزن آب را مشاهده  کنید.

سنسور سطح سنج التراسونیک آبان
مشاهده باقیمانده آب مخزن در اپلیکیشن آبان

در محیط اپلیکیشن شما  می توانید مقدار باقیمانده آب مخزن را هم به  صورت درصد عددی و هم به  صورت  گرافیکی مشاهده  کنید.

شما  با نصب این سنسور مشکل بزرگی که  داشتید را به راحتی حل کرده اید. و برای بررسی آب مخزن نیاز به  بالا  رفتن  از مخزن  آب را ندارید.

برای مشاهده جزئیات این محصول و خرید آن به این صفحه بروید.

حالا  یک خبر خوب برای کنترل از راه  دور

از قابلیت  های بسیار خوب این دستگاه (نمایش سطح مخزن آب) این است، که  شما  می توانید این  سنسور را به راحتی به پنل مرکزی آبان وصل کنید. ( به  صورت بیسیم به پنل متصل می شود  و نیاز به  سیم کشی نیست ). و از هر نقطه ای که  هستید، از وضعیت مخزن آب مطلع  شوید. و از همان  جا برای خرید آب و یا کنترل آبیاری خود  اقدام کنید. و خیال  خودتان را برای همیشه  راحت  کنید. 

آبان تولید کننده  این  محصولات  است و همه ی محصولات  خود را با ضمانت معتبر ارائه  می دهد.  برای مشاهده سایر محصولات میتوانید اینجا کلیک کنید.   

برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید. یا فرم مشاوره  رایگان پر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا