سوالات متداول

دستگاه برای کارکرد نیازی به اینترنت ندارد. تمامی برنامه ها و فرامین شما به طور کامل در نبود اینترنت کار می کنند. تنها برای اتصال از راه دور نیاز به اینترنت خواهید داشت

تمامی دستگاه های تولیدی ما تنها با یک اپلیکیشن قابل کنترل هستند. شما برای کنترل هر تعداد از دستگاهها تنها با اپلیکیشن آبان به صورت یکپارچه از روی گوشی نیاز خواهید داشت.

خیر، تمامی برنامه ها و  تنظیمات شما روی دستگاه ذخیره می‌شوند و با قطع برق پاک نمی‌شوند. (این به لطف وجود باتری داخلی دستگاه هست)

خیر ، دستگاه تایمر و لول متر و دزدگیر اماکن به همه  ی مودم هایی استاندارد به صورت وایفای متصل می شوند. چه مودم ADSL- انواع مودم های سیمکارتی و غیره

بله، سیستم می‌تواند به صورت مستقل و یا متصل به شبکه محلی شما کار کند

خیر – نیازی به وجود مودم برای عملکرد وتنظیمات دستگاه ندارید. شما به صورت مستقیم می توانید به وایفای و شبکه خود دستگاه متصل شوید و تنظیمات را انجام دهید. تنها برای اتصال به اینترنت نیاز به وجود مودم دیگری است.

ضمانت دو ساله آبان

شرایط ضمانت دو ساله محصولات به شرح زیر است:

  • ارائه فاکتور فروش و برگ ضمانت ممهور به مهر فروشگاه الزامی است.
  • خدمات گارنتی شامل خدمات رایگان برای تعمیر یا سرویس دستگاه، تعویض قطعات و دستمزد تعمیر است. ایراداتی که ناشی از طراحی، متریال و مونتاژ دستگاه رخ داده است و به استفاده کاربر از دستگاه مرتبط نباشد.
  • خدمات گارنتی فقط برای محصولات تولیدی این شرکت ارائه خواهد شد. لذا برای لوازم جانبی از جمله آداپتور تغذیه و … گارانتی شامل نمی‌شود.
  • چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارنتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم تعویض می‌شود.
  • درصورت تعویض کالا مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت به کالای جدید منتقل شده و قابل استفاده است.
  • اشکال فنی که در صورت استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد،‌شامل ضمانت نمی‌شود.
  • درصورت تعمیر یا دستکاری دستگاه توسط اشخاصی به غیر از نمایندگان شرکت ضمانت دستگاه باطل می‌شود.

مهلت تست ۱۴ روزه

خانه هوشمند آبان در راستای رضایتمندی مشتری از کالا و خدمات و همچنین آرامش خاطر از خرید،‌ این امکان را ایجاد کرده است تا کلیه  کالاهای این مجموعه، ‌تا دو هفته پس از تحویل دارای فرصت تست یا استرداد داشته باشند. این مهلت تست جدا از گارانتی دو ساله  آبان در نظر گرفته شده است. مشتری می تواند درصورت عدم علاقه به محصول و یا عدم رضایت،‌ به شرط سلامت بودن محصول از نظر سخت افزاری و نرم افزاری که توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تایید میشود، محصول را به شرکت  ارسال نموده و مبلغ خرید خود را دریافت نمایند.

موارد که شامل این سرویس نمی شود:

  • اشکال فنی که در صورت استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد.
  • آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
  • اتمام مهلت تست دو هفته‌ای
راهنمای ورود به نرم‌افزار آبان + نحوه افزودن دستگاه جدید
آموزش تنظیم برنامه دوره ای برای تایمر
آموزش تنظیم برنامه هفتگی برای تایمر آبیاری
آموزش تنظیمات شبکه و اتصال به اینترنت
سبد خرید
پیمایش به بالا