داغ‌ترین محصولات CES 2021

داغ‌ترین محصولات CES 2021 امسال ربات ها، تلفن های قابل شارژ و تلویزیون های عظیم OLED بودند.

محصولات مورد علاقه CNET از CES 2021

CES 2021 کنفرانس مجازی عظیم دیگری بود که در آن حدود 2000 شرکت جدیدترین محصولات جدید خود را به نمایش گذاشتند. پس از ساعت ها گوش دادن به موارد مهم در Zoom و ارزیابی این فن آوری های جدید، ما برخی از موارد مورد علاقه خود را از نمایشگاه امسال انتخاب کرده ایم. این لیست و به دور از مفاهیم و آزمایشات به سمت محصولاتی که در واقع تاریخ انتشار دارند یا شرکت‌ها حداقل قصد دارند آن را برای مصرف کنندگان بیاورند، انحراف دارد.

تلفن LG Rollable

داغ ترین محصولات CES 2021- تلفن LG

تلفن هوشمند جدید Rollable ال جی دارای نمایشگری است که به سمت بالا گسترش می یابد. و صفحه‌ای بزرگتر و قرص مانند ایجاد می کند. ال جی قصد دارد این گوشی را بعداً در سال 2021 عرضه کند. و در صورت انتشار احتمالاً اولین گوشی قابل روانه بازار خواهد بود.

Samsung JetBot 90 AI

داغ ترین محصولات CES 2021- سامسونگ jetbot

جاروبرقی جدید ربات سامسونگ JetBot 90 AI با استفاده از فناوری تشخیص اشیا objects، اشیا موجود در خانه شما را شناسایی و طبقه بندی می کند. و ضمن جلوگیری از کابل و اشیا کوچک، بهترین مسیر تمیزکاری را پیدا می‌کند. همچنین سطل آشغال خود را در ایستگاه شارژ خود خالی می‌کند، بنابراین مجبور نیستید. دوربین JetBot به شما امکان می دهد وقتی با برنامه SmartThings سامسونگ جفت شود، به عنوان یک دستگاه امنیتی خانگی دو برابر شود.

JetBot 90 AI در نیمه اول سال 2021 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، اگرچه قیمت گذاری هنوز تعیین نشده است.

یخچال ال جی InstaView

داغ ترین محصولات CES 2021- یخچال ال جی

LG در CES 2021 به روزرسانی خط یخچال InstaView خود را نشان داد. یخچال جدید با یک درب شیشه‌ای که از طریق فرمان صوتی باز می شود. و یک تلگراف آب که از نور ماورا UV بنفش برای پاک کردن نوشیدنی شما استفاده می کند.

جدیدترین یخچالهای InstaView در سال 2021 وارد بازار می شوند، اما قیمت آنها هنوز اعلام نشده است.

دزدگیر تصویری بدون لمس Alarm.com

دزدگیر تصویری بدون لمس

Doorbell Video Touchless Video Alarm.com برای عصر ویروس کرونا طراحی شده است. به جای فشار دادن یک دکمه، زنگ در با استفاده از تجزیه و تحلیل ویدئو برای تشخیص اینکه شخصی به آستان شما رسیده است. به شما امکان می دهد از طریق یک برنامه با دوربین داخلی با آنها صحبت کنید. میکروفونAlarm.com  جزئیات قیمت گذاری یا در دسترس بودن را به اشتراک نگذاشت، اما گفت که قیمت آن زیر 200 دلار خواهد بود.

ریموت تلویزیون خورشیدی سامسونگ

داغ ترین محصولات CES 2021-ریموت سامسونگ

تلویزیون های 2021 Neo QLED سامسونگ دارای یک کنترل از راه دور با یک سلول خورشیدی در پشت است. به شما اجازه می دهد باتری را با استفاده از چراغ های داخلی خانه خود شارژ کنید. (همچنین در صورت نیاز دارای یک پورت شارژ USB-C استاندارد است). سامسونگ تخمین می زند که انتقال به سمت باتری های قابل شارژ باعث می شود 20 میلیون باتری یکبار مصرف AAA صرفه جویی کند و به زباله منتهی نشود. معادل 200 تن زباله.

تلویزیون LG G1 OLED

داغ ترین محصولات CES 2021- تلویزیون ال جی

اولین بار در CES ، G1 درخشان ترین تلویزیون OLED ال جی تاکنون است. سری G (که مخفف Gallery است، زیرا تلویزیون دارای طراحی باریکی است که سال گذشته ارائه شده است. تنها سری شامل Evo، جدیدترین و درخشان ترین پنل ال جی است که خلوص رنگ و تجربه دید بهتری را ارائه می دهد.

جدول بازی Arcade1Up Infinity

جدول بازی Arcade1Up Infinity

جدول بازی Infinity Arcade1Up تمام بازی های روی صفحه مورد علاقه شما را روی یک میز بزرگ صفحه لمسی دیجیتالی می کند. تا با اعضای خانواده خود یا دیگران به صورت آنلاین بازی کنید. در ابتدا در کیک استارتر عرضه می شد. انتظار می‌رود اولین مجموعه ها در ماه مارس عرضه شوند. و قیمت آن ها از 600 دلار شروع می شود.

توالت بدون لمسی Kohler

توالت بدون لمسی Kohler

کوهلر از دو توالت لمسی جدید رونمایی کرد که با استفاده از سنسورهایی در اهرم شستشو با موج دست شما شستشو می شوند. دوباره، ایده آل برای دوران COVID-19 نور LED داخلی را می توان از طریق برنامه Kohler نیز سفارشی کرد.

دو توالت فرنگی بدون لمس جدید از مارس به فروش می رسند و قیمت آنها 600 و 800 دلار است.

Asus ZenBook Duo

Asus ZenBook Duo

ایسوس از لپ تاپ های نسل دوم ZenBook Duo خود رونمایی کرد که با کوچکتر، سبک تر، خنک تر بودن و عملکرد سریع تر با پردازنده های گرافیکی جدید انویدیا و پردازنده های نسل یازدهم اینتل، طراحی شده اند تا کوچکتر، سبک تر، خنک تر باشند. فناوری نمایشگر دوتایی نیز این دستگاه ها را برای تنظیمات دفاتر خانگی ایده آل می کند.

ZenBook دو در دو نسخه ارائه می شود: Duo 14 و Pro Duo 15 OLED. Duo 14 با قیمت 1000 دلار هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است. انتظار می رود Duo 15 OLED از ماه آوریل در آمریکای شمالی در دسترس باشد، اما قیمت آن اعلام نشده است.

دستگاه تصفیه هوا ضدعفونی کننده Brondell Pro

دستگاه تصفیه هوا ضدعفونی کننده Brondell Pro

در CES امسال تعداد زیادی دستگاه تصفیه هوا وجود دارد. اما دستگاه تصفیه هوای جدید Pro Sanitizing Brondell از نظر جمعیت به دلیل میزان زیادی که می تواند انجام دهد، متمایز است. این شامل فیلتراسیون HEPA، لامپ اشعه ماورا بنفش ضد عفونی کننده، فیلتر نانوکریستالی و مولد پلاسما، به علاوه یک فیلتر است. که بیشتر مواد تحریک کننده و مسری موجود در هوا را در خانه خود پوشش می دهد. این شرکت می گوید که برای گرفتن و از بین بردن بیش از 99.9٪ از ذرات ویروس کرونا در هوا در مدت زمان 15 دقیقه گواهی شده است.

دستگاه تصفیه هوا Pro به زودی با قیمت 650 دلار در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

مربی هوشمند سامسونگ

مربی هوشمند سامسونگ

مربی هوشمند سامسونگ در CES 2021 شروع به کار کرد. بخشی از برنامه Samsung Health، ویژگی Smart Trainer به شما امکان می دهد وب کم و برنامه ای را روی صفحه تلویزیون خود متصل کنید. و تمرینات خود را ردیابی کنید. و آموزش شخصی هدایت شده در خانه را ارائه دهید.

چراغ حسگر سقوط نوبی

چراغ حسگر نوبی

Nobi یک چراغ سقفی است. همراه با سنسورهایی برای کمک به بزرگسالان مسن تر برای مدت طولانی تری زندگی می‌کند. این می تواند سقوط را تشخیص دهد. و هشدارهایی را برای کمک سریع ارسال کند. اما همچنین با نظارت بر فعالیت و ارائه یادآوری سعی در جلوگیری از سقوط دارد.

Nobi در ماه مارس در اروپا در دسترس خواهد بود. ابتدا برای نصب حرفه ای در مکان هایی مانند خانه های سالمندان است. با هزینه اشتراک 119 دلار در ماه با احتساب سخت افزار. سرانجام شما می‌توانید با اشتراک 19 دلار در ماه نوبی برای خانه با قیمت 2499 دلار خریداری کنید. هرچند ممکن است بسته به اندازه خانه هزینه های شما متفاوت باشد.

Lenovo ThinkBook Plus Gen 2i

Lenovo ThinkBook Plus Gen 2i

Lenovo ThinkBook Plus Gen2i یکی دیگر از لپ تاپ های به روز شده با صفحه نمایش دوتایی است که از یک صفحه نمایش لمسی E Ink تعبیه شده در درب بهره می برد، بنابراین می توانید بدون باز کردن لپ تاپ، کارهای خود را بررسی کنید.

صفحه نمایش 12 اینچی E Ink به شما امکان می دهد تا به سرعت تقویم و اعلان های خود را بررسی کنید. و برنامه های کاری را اجرا کنید و همچنین با قلم فعال موجود یادداشت برداری کنید. وزن این لپ تاپ کمتر از 3 پوند است. و پردازنده های Core نسل یازدهم اینتل را در اختیار شما قرار می دهد. که به پورت های Thunderbolt 4 و Wi-Fi 6 اضافه می کنند. همچنین با MatBook Charging MatBook Lenovo کار می کند. بنابراین می توانید بدون اتصال به آن، آن را روی میز خود شارژ کنید.انتظار می رود Lenovo ThinkBook Plus Gen 2 i زمانی در سه ماهه اول سال 2021 با قیمت 1549 دلار در دسترس باشد.

بستنی ساز ColdSnap

بستنی ساز

دستگاهی شبیه کوریگ که بستنی نرم، اسموتی و کوکتل یخ زده درست می کند؟ ثبت نام کنید ColdSnap یک دستگاه پیشخوان است که انتظار می رود در سال 2022 وارد بازار شود. و قیمت آن بین 500 تا 1000 دلار است.

HP Elite Dragonfly Max

HP Elite Dragonfly Max

HP Elite Dragonfly Max جدید یک لپ تاپ شیک و قدرتمند است که دارای چهار میکروفون با برد گسترده، یک وب کم 5 مگاپیکسلی و یک دوربین IR برای کیفیت صوتی و تصویری بهتر از لپ تاپ های متوسط است. اگر هنگام کار در خانه خود را در جریان بی پایان کنفرانس های ویدیویی قرار دهید، بسیار عالی است. انتظار می رود Dragonfly Max در اواخر این ماه در دسترس باشد ، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

ماسک Razer Project Hazel N95

ماسک Razer Project Hazel N95

Razer Project Hazel یک ماسک مفهومی N95 است که از فناوری برای جلوگیری از عفونت COVID-19 استفاده می کند. دارای تهویه فعال و ضدعفونی کننده اشعه ماورا بنفش است که دارای قاب شارژ بی‌سیم است. این ماسک همچنین از فیلترهای قابل تعویض و ونتیلاتورهای قابل شارژ روی غلافهای خود استفاده می کند. برای پایداری بیشتر آن استفاده شده است. چراغ های LED روی غلاف ها نشان دهنده وضعیت شارژ است و دیگران دهان شما را در شب نمایان می کنند. غلاف ها همچنین الگوریتم های پردازش صدا را در خود جای داده اند تا صدای شما از طریق ماسک واضح تر و طبیعی تر شود.

Project Hazel در حال حاضر یک مفهوم است و ما مطمئن نیستیم که آیا واقعاً برای خرید در دسترس است. اما این نشان می دهد که چگونه می توان از فناوری برای یافتن راه حل های نوآورانه برای لحظه ای که اکنون در آن قرار داریم استفاده کرد.

تاکسی هوایی کادیلاک eVTOL

تاکسی هوایی کادیلاک eVTOL

در CES، جنرال موتور رندرها و انیمیشن های یک تاکسی هوایی شخصی با مارک کادیلاک را که باتری کار می کند، نشان داد. هواپیمای برآمدگی و فرود عمودی الکتریکی ورودی GM به تحرکات هوایی است. و این شرکت می گوید هواپیمای چهار روتور از یک موتور EV 90 کیلووات ساعت با سرعت حداکثر 56 مایل در ساعت نیرو می گیرد.

در حالی که تاکسی هوایی در مرحله مفهومی خود باقی مانده است. این نشان می دهد که GM وارد تجارت رو به رشد eVTOL می شود.

مطلب «داغ‌ترین محصولات CES 2021» در دسته مطالب «اخبار تکنولوژی» قرار گرفته است . اگر به این موضوع علاقه مندید به «اخبار تکنولوژی» مراجعه کنید

منبع :

https://www.cnet.com/pictures/the-hottest-products-we-saw-at-ces-2021/9/?ftag=CAD1acfa04&bhid=&mid=13236081&cid=2241952959

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا