چند راه برای سرگرمی خود در هنگام قرنطینه

اگر کارهایی برای انجام دادن داشته باشید قرنطینه  ماندن  در خانه  خیلی هم بد نیست .

فقط شما  نیستید که  در خانه  قرنطینه  شده اید  تقریبا  همه  مردم جهان قرنطینه  خانگی شده  اند. باید به دنبال چیزهای دیگری باشید تا حوصله تان سر نرود.

خبر خوب این است که اینترنت می تواند  این روز ها خیلی کمک کننده باشد .  در زیر بعضی از این  راه های سرگرم  کننده را آورده ایم . امیدواریم  که  به  شما در این  ایام کمک کند.

گشت و گذار در موزه های آنلاین

به لطف فناوری ، گذراندن روز خود را در یک موزه حتی اگر نتوانید خانه را ترک کنید ، میتواند یکی از گزینه های شما  باشد . لیستی از موزه هایی که  می توانید سر بزنید،

موزه  ملی تاریخ  طبیعت

موزه لوور فرانسه

واتیکان

موزه  ملی محاسبات

همچنین می توانید با برنامه Google Arts and Culture  

مردم را ملاقات کنید، از جاهای مختلف دیدن کنید و دربارهٔ رویدادهای سراسر دنیا اطلاعات کسب کنید.

آثار هنری موردعلاقهٔ خود را بیابید، کلکسیون مخصوص خود را خلق کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه با بیش از ۱۲۰۰ موزه، گالری و… از ۷۰ کشور همکاری می‌کند

چیز جدیدی بخوانید

معمولا اکثر افراد، کتاب های کافی در قفسه های خود و تبلت دارید تا مدت ها مشغول کار خود باشید. اما همچنین می توانید کتابها رایگان ، مجلات و روزنامه ها را به سرعت در برنامه های مختلف دریافت  و  دانلود کنید . از جمله این برنامه  ها میتوان  برنامه  زیر را نام برد:

نرم افزار فراکتاب ، نرم افزار نوار ، نرم افزار طاقچه

یکی از برنامه  های بسیار عالی برای یادگیری زبان  و  خواندن کتاب های عالی ، برنامه  “دهکده  زبان”  می باشد که  می توانید مستقیم  از کافه  بازار دانلود کنید.

بازی های آنلاین جذاب

انجام بازی های ویدئویی گزینه دیگری برای گذر زمان در صورت گیر بودن در خانه است. یکی از بازی های خیلی جالب ایرانی و  سرگرم  کننده  بازی کوییز اف کینگز هست ،  که  ساعت  ها  میتونه  شما  رو  سرگرم  کنه  و  هم چنین میتونی با اعضای خانواده  نیز بازی کنی !

ورزش کنید

ده ها برنامه تناسب اندام مجازی برای انتخاب وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید ، اما در نهایت این است که یک موردی را که دوست دارید پیدا کنید و متناسب با سبک زندگی شما باشد. برخی از برنامه های تناسب اندام مانند FitOn رایگان هستند و مملو از ویژگی هایی هستند که سایر برنامه ها برای آنها هزینه دارند.

پروژه های DIY

  یک نرم افزار فوق العاده  برای دیدن  ایده های قشنگ  برای موضوعات مختلف نرم افزار pinterest  می باشد .  افراد از تابلوهای پونزی برای برنامه‌ریزی عروسی، تزئین خانه و مرتب‌سازی دستور پخت غذاهای مورد علاقه خود استفاده می‌کنند.
بهتر از آن اینکه شما می‌توانید تابلوی پونزی دوستان خود را نیز نگاه کنید. دنبال ایده  های جذاب باشید و  کاراهای خلاقانه  انجام  دهید.

1 دیدگاه دربارهٔ «چند راه برای سرگرمی خود در هنگام قرنطینه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا