هفت تا از بهترین گجت هوشمند خانه

این دستگاه ها با بهره وری انرژی، حریم خصوصی و امنیت از بهترین گجت های خانه هوشمند کارهای بزرگی انجام می دهند.

مارک های بزرگی مانند گوگل، آمازون و فیلیپس رنگ به دلیل نوآوری در خانه های هوشمند مشهور هستند. اما صدها رقبای کوچکتر نیز مرزها را کنترل می کنند. مطمئناً پیشرفت بزرگ بعدی در زمینه رباتیک یا کمک صوتی را که از یک تیم 10 نفره حاصل می شود، مشاهده نخواهید کرد. اما مهمترین نوآوریها در زمان ما اغلب به صورت افزایش بهره وری انرژی، امنیت و حریم خصوصی به وجود می آیند. و تیمهای کوچکتر هر ساله مرزهای آن مناطق را گسترش می دهند.

اینها هفت مورد از بهترین و اعجاب‌آورترین گجت هوشمند خانه است. که هم اکنون در بازار موجود است. خواه بخواهید اتوماسیون خانه و فناوری هوشمند خانه خود را افزایش دهید. یا به دنبال یافتن هدیه ای عالی برای عاشق فناوری در زندگی خود باشید. مطمئناً یک ابزار هوشمند منحصر به فرد در این لیست خواهید یافت.

چمن زن Ego Power Plus

برای چمن زنی کارآمدتر

چمن زن بی‌صدا-گجت هوشمند خانه
چمن زن بی‌صدا

ما ماشین های چمن زنی ربات را که در سایت مشهور CNET آزمایش کرده اند و گرچه قطعاً عالی هستند، اما بسیار گران هم هستند. اما چمن زنی هنوز هم می تواند کم مصرف تر باشد و با ماشین برقی کاملاً ساکت تر باشد. ماشین فشار برقی 500 دلاری Ego ممکن است به اینترنت متصل نباشد. اما مانند هر چیز دیگری در این لیست هوشمندانه و ابتکاری است. مطمئناً 500 دلار بیشتر از بیشتر هزینه های چمن زنی است. اما این پول اضافی باعث می شود تا لاله گوش شما (با تشکر از موتور الکتریکی) آسیب نبیند. در وقت شما  صرفه جویی می‌شود و  در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ‌می‌شود. دیگر هرگز سراغ  بنزین نخواهید رفت.

آبیاری اتوماتیک با Eve Aqua

برای آبیاری اتوماتیک

تایمر آبیاری-گجت خانه هوشمند
تایمر آبیاری

اگر یک باغ یا چمن دارید که هر روز به آب احتیاج دارد. اما از اینکه ساعت 7 صبح لباس بپوشید و آبپاش را روشن کنید، متنفر هستید. کنترل کننده آبپاش هوشمند Eve Aqua یک راه حل ساده است. شما آن را بین قلاب و شلنگ خود قلاب می کنید، برنامه ای را برای برنامه و voila تنظیم می کنید! آب پاش شما اکنون روی یک تایمر از پیش تعیین شده آب می خورد.

Eve یک برنامه دارد ، اما با برنامه Home Apple و Siri نیز کار می کند.

برای دیدن راه حل ها و دستگاه‌های آبیاری اتوماتیک به این صفحه مراجعه  کنید.

سرور مرکزی خانه هوشمند Hubitat

یک مرکز خانه هوشمند حریم خصوصی

سرور مرکزی خانه هوشمند
سرور خانه هوشمند

با داشتن دستیارهای صوتی مانند الکسا و دستیار Google در بیشتر دستگاه های خانگی متصل، دستیار خانه هوشمند ممکن است یادگاری از گذشته باشد. اما هابیتات Elevation hub سطحی از حریم خصوصی را ارائه می دهد که از نظر رقبای بزرگترش بی نظیر است. با پرداخت 130 دلار، هاب هابیتات تمام اتوماسیون و کنترل صدا (با الکسا و دستیار Google) را به صورت محلی پردازش می کند، نه روی ابر.

برای بسیاری از مصرف کنندگان، حریم خصوصی اضافه شده ارزش هزینه و راه اندازی را نخواهد داشت. اما برای مشتریانی که امنیت و حریم خصوصی دارند Hubitat ممکن است یک راه حل هوشمندانه و نسبتاً ارزان برای مشکل در حال گسترش جمع آوری داده ها در فناوری های بزرگ داشته باشد.

اگرچه Hubitat در بیشتر کشورها در حال حاضر موجود نیست. اما وب سایت آنها می گوید که به زودی باید سهام مجدد داشته باشد.

Bond

هوشمند کردن فن های کنترل از راه دور

کنترل هوشمند راه  دور

بنابراین شما یک پنکه سقفی با کنترل از راه دور دارید، اما همیشه ریموت را گم می کنید. و به هر حال فقط از سوئیچ دیواری استفاده می کنید؟ «Bond» یک جواب ساده دارد. اساساً، فن سقف شما را به یک برنامه ، به «دستیار Google» یا به الکسا متصل می کند. سپس می توانید ریموت را درون آن قرار دهید و فقط به دستیار صوتی خود بگویید که فن را روشن یا خاموش کند.

اسپیکر هوشمند Echo Flex

یک اسپیکر هوشمند ارزان و مدولار

اسپیکر هوشمند

Echo Flex نوعی جک تمام معاملات است. این دستگاه دارای بلندگوی مجهز به الکسا و پورت USB برای افزودن یکی از طیف وسیعی از ماژول ها، از سنسورهای حرکتی گرفته تا چراغ های شب است. Flex یک ابزار عالی برای آوردن هوشمندانه های الکسا به گوشه و کنار خانه شما است که شایسته یک بلندگو نیست. اما دسترسی سریع به تایمرهای تنظیم شده برای شما جالب است. طراحی مدولار همچنین به این معنی است که برخی از ویژگی های جالب و جذاب را در اختیار شما قرار می دهد تا این ابزار امنیت بیشتری داشته باشد. برای روشنایی یک راهرو تاریک در شب مفیدتر باشد.

تقریباً هرکسی که از الکسا استفاده کند می تواند یک نقطه مفید برای Flex پیدا کند.

Wyze Sense

یک جعبه امنیتی 20 دلاری

Wyze Sense-گجت خانه هوشمند

دوربین های هوشمند روز به روز مقرون به صرفه تر می شوند. اما هیچ شرکتی این مرز را بیش از Wyze طی نکرده است. دوربین 20 دلاری آن یک محصول خارق العاده از نظر قیمت است. اما من در واقع Sense Starter Kit آنها را حتی بیشتر ترجیح می دهم. لازم است دوربین به برنامه تلفن شما متصل شود، که یکی از موارد منفی است. اما با پرداخت 20 دلار شامل یک سنسور حرکت، دو حسگر تماس درب / پنجره و یک پل برای اتصال به دوربین امنیتی هوشمند است. این یک معامله کاملاً محکم است. و برای هر کسی که به مسافرت می رود یا فقط می خواهد تدابیر امنیتی بیشتری را در خانه بگیرد مفید است.

کنترل از راه دور Nanoleaf

یک ریموت خانه هوشمند فوق العاده خلاقانه

کنترل از راه دور Nanoleaf- خانه هوشمند

شاید یک ریموت کنترل از راه دور برای خانه هوشمند جالب ترین دستگاه هوشمند به نظر نرسد. اما صدای من را بشنوید. این دستگاه dodecahedron روشن هر سوئیچ چراغ هوشمند، لامپ هوشمند و سایر لوازم جانبی خانه را هنگام چرخش به سمت های مختلف کنترل می کند. مطمئناً، ممکن است این عملی ترین روش برای خاموش کردن چراغ شما نباشد. اما این ابزار هوشمند تضمین می کند تا هنگام انجام کارهای پیش پا افتاده احساس یک شرارت در حد جیمز باند را داشته باشید. و این به تنهایی شایسته قدردانی است.

مطلب «هفت تا بهترین گجت هوشمند خانه» در دسته بندی مطالب خانه هوشمند قرار گرفته است، اگر به این مطالب علاقه دارید اینجا کلیک کنید.

منبع:

https://www.cnet.com/news/7-surprising-smart-home-gadgets-you-havent-seen-before/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا