پنل مرکزی هوشمند آبان

پنل مرکزی آبان

معرفی پنل مرکزی آبان

پنل مرکزی: دستگاهی که  به عنوان  هسته مرکزی خانه هوشمند (آبیاری هوشمند ) آبان استفاده می شود. پنل مرکزی آبان قلب تپنده خانه شما است. حالا این به چه معناست. به این معنی است که  پنل مرکزی مثل مغز متفکر تمام دستگاه های آبان است. که همه ی دستگاه ها و  افزونه ها به این پنل متصل می شوند. و مدیریت تمام تجهیزات بر عهده ی این پنل است.

پنل مرکزی آبان در دو مدل طراحی و تولید می شود که  از نظر کارایی هر دو  مدل کاملا  شبیه هم عمل می کنند. و هیچ تفاوتی ندارند. باکس این مدل ها با هم متفاوت هستند،‌ برای نصب در جاهای مختلف کاربرد دارند. یکی برای نصب دیواری و دیگری برای نصب در تابلو برق و روی ریل.

مشخصات فنی

  • ورودی تغذیه برای پنل مرکزی برق ۱۲ ولت مستقیم است.(12VDC)
  • دو کانال خروجی ۱۰ آمپر به صورت مجزا ( که از ولتاژ صفر تا ۲۲۰ ولت را کنترل می کند)
  • شبکه وای فای امن رمزگذاری شده

ارتباط با پنل مرکزی آبان

ارتباط با پنل مرکزی آبان از دو راه ممکن است:

  1. ارتباط از نزدیک با شبکه وای فای محلی
  2. ارتباط از راه دور از طریق پیامک

ارتباط وای فای از نزدیک

برای ارتباط از فاصله نزدیک سیستم  برای کاهش هر چه  بیشتر هزینه ها و  سرعت  عملکرد بالای سیستم، از شبکه وای فای داخلی خود سیستم  بهره  می برد.  شما  به شبکه وای فای محلی دستگاه  وصل می شوید و  حالت  ارتباط با دستگاه روی وای فای تنظیم می شود آنگاه  تمام  کنترل شما  از این طریق  میباشد.  و  برای شما هیچ  هزینه  ای را در پی نخواهد  داشت.

ارتباط از راه دور  پیامکی

برای ارتباط با دستگاه  از راه  دور از طریق  پیامک،‌ سیم کارت خود را در دستگاه  قرار داده و از این  به بعد شما برای برقراری ارتباط با دستگاه و کنترل از راع دور از طریق اپلیکیشن آبان به صورت اتوماتیک بر روی پیامک  قرار گرفته و تمامی درخواست کاربر به  وسیله پیامک می باشد( توجه: نیازی به نوشتن  پیامک به  صورت دستی نمی باشد )

برخی از ویژگی های مهم آبان

1- تقویم دقیق بدون نیاز به  تنظیم

پنل مرکزی آبان  ساعت  و تقویم دقیق برای برنامه  دهی بصورت هفتگی و ماهانه دارد.  و این  تقویم دقیق نیاز به هیچ گونه تنظیمی ندارد. و خود دستگاه  آبان به  صورت اتوماتیک این تنظیمات  را پس  از اتصال  به  شبکه  دریافت  می کند .

2- کارکرد بدون اینترنت

از وجه  تمایز بسیار مهم  سیستم هوشمند آبان این  است که  آبان برای عملکردش نیاز به  اینترنت ندارد. و کاملا  بدون  اینترنت به  صورت  کامل قابل استفاده  است . این مسئله باعث شده است که  اطمینان  کامل به اتصال همیشگی شما به  شبکه  است.  و خیال شما به  طور کامل آسوده است.

3-  راه اندازی آسان بدون نیاز به هیچگونه تنظیم پیچیده

شما برای شروع  به کار دستگاه  آبان نیاز به  هیچ گونه تنظیم نخواهید داشت. فقط کافیه دستگاه  را به  برق وصل کنید و  اپلیکیشن  آبان رو ی گوشی شما  نصب شود.

4- قابلیت گزارش گیری از وضعیت سیستم

این قایبلیت بسیار مهم به  شما این امکان  را می دهد که  هر لحظه که شما اراده کنید میتوانید گزارش وضعیت سیستم  را از طریق اپلیکیشن  آبان  دریافت کنید و مشاهده کنید.  و خیال آئوده  تری داشته  باشید. فرض کنید از خانه خود دور شده اید و یادتان نیست که  چراغ ها را خاموش کرده اید یا نه؟ خب این کاری نداره راحت وضعیت  سیستم  خونه رو چک  کنید تا مطمئن  بشید.

5- پشتیبانی از سیمکارت های همراه اول و  ایرانسل

پنل مرکزی آبان از اپراتور های همراه اول و ایرانسل،‌ هر دو پشتیبانی میکند و شما  متناسب با  آنتن دهی بیشتر همان اپراتور در منطقه شما،‌از آن برای راه اندازی دستگاه استفاده می کنید.

برای مشاهده و خرید این محصول به این لینک مراجعه نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا