پنج ویژگی بهترین سیستم‌های دزدگیر خانه

پنج ویژگی بهترین سیستم‌های دزدگیر خانه

محافظت از مردم و چیزهایی که عزیزترین آنها برای بسیاری از افراد در اولویت قرار دارد. اگرچه برخی ممکن است اعتقاد داشته باشند که شکست در خانه هرگز نمی تواند اتفاق بیفتد. اما همیشه این فرصت وجود دارد. برخی اقدامات پیشگیرانه مانند نصب سیستم دزدگیر خانگی می تواند به کاهش این احتمال کمک کند.پنج ویژگی بهترین سیستم‌های دزدگیر خانه را در ادامه بخوانید….

با وجود بسیاری از سیستم های موجود در بازار، انتخاب بهترین ممکن است دشوار باشد. به خصوص اگر مطمئن نیستید که چگونه توانایی و کیفیت کلی آن را به درستی ارزیابی کنید. در حالی که یکی از ویژگی های اصلی این است که شما به طور موثر از یک متجاوز یا آتش سوزی آگاه شوید. موارد دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

در اینجا پنج ویژگی از بهترین سیستمهای دزدگیر خانگی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کردن گزینه ها به خاطر بسپارید:

1. دوربین‌های امنیتی

سیستم هشدار منزل شما نباید کارهایی بیش از هشدار دادن به یک متجاوز باشد. همچنین باید مجهز به دوربین های امنیتی باشد که می توانند در داخل و خارج از محل کار شما تنظیم شوند. به این ترتیب می توانید در مورد آنچه در دارایی شما اتفاق می افتد به روز باشید. مشاهده خواهید کرد که هر فرد غریبه ای در حال نزدیک شدن به درب ورودی و وسایل نقلیه است که برای مدت زمان طولانی در آن طرف خیابان پارک شده اند. اعم از پرسنل تحویل کالا یا سایر موارد. این دوربین ها دارای حسگرهای حرکتی نیز هستند که با حرکت فعال می شوند. پیشنهاد ما استفاده از دوربین ‌ها در داخل منزل نمی‌باشد. حداقل برای در ورودی یا حیاط باشد.

2. نظارت

سیستم های هشدار به شما این امکان را می دهند تا بدانید در خانه که نمی‌دانید چه خبر است. به همین دلیل است که بهترین تنظیمات از طریق قابلیت نظارت از راه دور فیلم و زنگ هشدار کنترل کاملی بر اموال شما می دهند. کاربران می توانند از طریق رایانه رومیزی، لپ تاپ، iPad و  یا تلفن هوشمند مشاهده کنند. این دسترسی همچنین به شما آرامش بی نظیری می دهد. زیرا صاحبان خانه می توانند بررسی کنند که آیا بچه های آنها با خیال راحت از مدرسه به خانه رسیده اند یا نه!  و در واقع تکالیف خود را انجام می دهند یا تأیید کنند که افراد مشکوکی در ملک شما یا در نزدیکی آن نیستند. بعلاوه، این هشدارها می توانند از راه دور فعال شوند. و کاربران حتی می توانند از طریق سیستم داخلی به درهای ورودی خود پاسخ دهند.

3. مدیریت انرژی

سیستم هشدار ایده آل همچنین باید کاربران را قادر به کنترل سایر جنبه های خانه خود از طریق رایانه رومیزی، لپ تاپ، iPad و یا تلفن هوشمند نیز کند. تنظیم ترموستات منزل هنگام کار یا تعطیلات با توجه به آب و هوای موجود در منطقه شما، یکی از این موارد است. این اطمینان حاصل می کند که همیشه درجه حرارت مناسب است و به صرفه جویی در هزینه قبوض انرژی کمک می کند. مثال دیگر مربوط به تنظیمات نور است. همه ما دیر خوابیده ایم و مجبور شده ایم با عجله از خانه خارج شویم تا به کار خود برسیم. متأسفانه، ممکن است فراموش کنید همه چراغ ها را خاموش کنید. یک ویژگی مدیریت انرژی، روشن کردن چراغ ها را توضیح می دهد و کاربران را قادر می سازد بر این اساس تنظیم کنند.

4. تشخیص مونوکسیدکربن

مونوکسیدکربن گازی کشنده و تقریباً غیرقابل تشخیص است که می تواند در خانه جمع شده و افراد و حیواناتی را که آن را تنفس می کنند مسموم کند. بنابراین آشکارسازهای مونوکسیدکربن مواد افزودنی اساسی برای هر خانه ای هستند. اگرچه این دستگاه ها به صورت جداگانه برای خرید در دسترس هستند. اما بسیاری از سیستم های امنیتی مجهز به آنها هستند. تا به مالکان خانه کمک کند تا از چیزی بیشتر از سارقین و آتش سوزی محافظت کنند.

5. هشدار سلامتی

هشدارهای تندرستی که در سیستم های هشدار خانگی گنجانده شده است. به عنوان مثال، از مشتریان مسن در برابر صدمات وارده در محل سکونتشان که ممکن است در اثر لغزش یا سقوط غیرمنتظره ایجاد شود، محافظت می کند. این افزایش امنیت آنها را قادر می سازد تا به طور مستقل زندگی کنند. در عین حال اطمینان حاصل می کند که در موارد اضطراری از کمک مناسب برخوردار می‌شوند. با فشردن پایین دستگاه هشدار می توانید بلافاصله کاربران را در تماس با یک مرکز تماس اضطراری قرار دهید. و سپس اولین پاسخ دهندگان را مطلع می کند.

یک سیستم سلامتی مدرن همچنین می تواند فعالیت های صاحبان خانه مسن را کنترل کند. به این ترتیب، عزیزان می توانند هر چیز غیر عادی مانند مدت طولانی غیرمعمول در رختخواب را بررسی کنند.

مطلب «پنج ویژگی بهترین سیستم‌های دزدگیر خانه» در دسته مطالب «سیستم‌های امنیتی» قرار گرفته است . اگر به این موضوع علاقه مندید به «سیستم های امنیتی»و «خانه هوشمند» مراجعه کنید.

https://www.gensecurity.com/blog/features-of-the-best-home-alarm-systems

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا