روانشناسی رنگ، اینفوگرافیک

روانشناسی رنگ‌ها خانمی با لباس رنگی شاد

شاید هیچ انتخابی به اندازه رنگ برای بازاریابی حیاتی نباشد. چه رنگی را برای کالایی انتخاب کنید؟ و چه برای تبلیغات ایمیل خود انتخاب کنیم؟ رنگ تأثیر بسزایی در همه ما دارد. ناخودآگاه، ما رنگ های مختلف را با چیزهای مختلف مرتبط می کنیم. روانشناسی رنگ (اینفوگرافیک) را در ادامه بخوانید.

این اینفوگرافی روانشناسی رنگ را بررسی می کند. و برخی از انجمن های متداول با رنگ‌های مختلف را بررسی می کند. این اهمیت کلی رنگ را برای مصرف کنندگان و ویژگی های بسیاری از رنگهای فردی نشان می دهد. و همچنین به نشان دادن ارتباط بین طراحی گرافیک و روانشناسی کمک می کند. این اعداد بسیار جذاب هستند!

در حالی که رنگ می تواند از نظر بصری برای ما جذاب باشد، اما در پشت صحنه چیزهای زیادی بیش از یک زیبایی شناسی در جریان است. نشانه های روانشناختی قدرتمندی هنگامی که رنگهای مختلف را مشاهده می کنیم ایجاد می شوند. رنگ ها احساسات، خلق و خوی و احساسات را برمی‌انگیزند. چه شما یک طراح باشید و چه یک مصرف کننده، دانستن قدرت روانشناسی رنگ می‌تواند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند.

بازاریابی با روانشناسی رنگ

دانستن ارتباطات روانشناختی با برخی از رنگها می تواند تأثیر روشهای نام تجاری شرکت شما را افزایش دهد. با تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر روانشناختی رنگ بر دیگران، می توانید تصمیمات مربوط به مارک و تبلیغات بگیرید. که به شما امکان می دهد در سطح کاملاً جدیدی به مخاطبان هدف خود برسید. حتی می توانید آن را به عنوان روانشناسی طراحی گرافیک تفسیر کنید و اجازه دهید به تصمیمات شما در مورد رنگ آمیزی همه چیز در وب سایت شما کمک کند. روانشناسی رنگها تقریباً در هر رشته بصری قابل استفاده است.

از چه رنگ هایی باید در بازاریابی خود استفاده کنید؟

استفاده از حروف نارنجی در تماس های عملی شما یک استراتژی خوب است زیرا نارنجی از نظر روانشناسی نشان دهنده یک مارک تجاری دوستانه و مطمئن است. و به مشتریان بالقوه می گوید که باید محصولات و خدمات شرکت شما را خریداری کنند. نارنجی همچنین هنگامی که در رنگ های روشن استفاده می شود بسیار جلب توجه می کند.

از طرف دیگر، استفاده از رنگ سبز در تبلیغات شما پیوندی با طبیعت، ثروت و آرامش دارد. اگر می‌خواهید مشتریان خود را آرام کنید. یا اگر می خواهید نشان دهید که شرکت شما می تواند ثروت برای آنها به وجود آورد، رنگ سبز برای تبلیغات شما گزینه خوبی است. روش دیگر برای درک اینکه آیا رنگی می تواند انتخاب خوبی برای برند شما باشد، نگاهی به انواع مارک های مرتبط با آن است. غذاهای کامل، Animal Planet و Starbucks همه از رنگ سبز برای نشان دادن پیوند به طبیعت استفاده می کنند. چیزی که مصرف کنندگان از فروشگاه های مواد غذایی ارگانیک، نمایش حیوانات و محصولات قهوه با کیفیت می خواهند.

رنگ ها به مرور زمان ارتباطات خاصی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند. به همین دلیل ممکن است بسیاری از سایت های شبکه های اجتماعی تصاویر مارک دار خود را با استفاده از رنگ آبی ایجاد کنند. این به این دلیل است که رنگ آبی باعث آرامش افراد می شود. اما همچنین باعث ایجاد احساس امنیت و اعتماد به برند می شود. سایت هایی مانند توییتر، لینکدین، ​​فیس بوک و اسکایپ همه از رنگ آبی در تصاویر مارک دار خود برای نشان دادن اعتماد به بازدیدکنندگان سایت استفاده می کنند. و در عین حال فضای آرامش بخشی ایجاد می کنند که در آن کاربران رسانه‌های اجتماعی می توانند پست و توییت کنند تا دلشان راضی شود.

روانشناسی رنگ چیست؟

روانشناسی رنگ، مطالعه رنگها در رابطه با رفتار انسان است. هدف آن تعیین چگونگی تأثیر رنگ بر تصمیمات روزمره ما مانند مواردی است که می خریم. آیا رنگ لباس ما را مجبور به خرید می کند؟ آیا رنگ های یک بسته باعث می شود که مارکی را نسبت به مارک دیگر انتخاب کنیم؟ آیا رنگ یک نماد باعث می شود که روی آن کلیک کنیم؟ پاسخ کوتاه بله است. اما قسمت چرا کمی پیچیده تر است. معانی رنگ می تواند در اینکه چرا برخی از رنگها را به رنگهای دیگر ترجیح می دهیم تأثیر بگذارد. همین رنگ همچنین می تواند معانی مختلفی داشته باشد که به تربیت، جنسیت، مکان، ارزشها و عوامل مختلف دیگر بستگی دارد.

چرا روانشناسی رنگ در بازاریابی مهم است؟

رنگ احساس را برمی انگیزد. احساسات را تحریک می کند. و در انتخاب رنگ برای مشاغل شما تفاوتی ندارد.

انتخاب رنگ های مناسب برای تلاش های بازاریابی می تواند تفاوت بین برجسته بودن نام تجاری شما در میان جمعیت باشد. با استفاده استراتژیک از رنگ ها برای تلاش های خود در زمینه بازاریابی، می توانید مخاطبان خود را وادار کنید آنچه را که می خواهید ببینند ببینند. و به آنها کمک کنید تا شما را همانگونه که هدف شماست درک کنند. به همین دلیل است که درک روانشناسی رنگ می تواند برای تلاش های بازاریابی شما بسیار مفید باشد. زیرا می تواند به شما کمک کند برند خود را همانگونه که می خواهید به تصویر بکشید.

در حالی که انتخاب رنگ‌های مناسب می تواند درک برند شما را افزایش دهد، انتخاب نامناسب رنگ می تواند به تصویر برند شما آسیب برساند. به عنوان مثال، اگر رنگهای اشتباهی را برای محتوا یا لوگوی خود انتخاب کنید، ممکن است کمتر خوانا باشد و درک آن برای مخاطب سخت باشد. یا اینکه می توانید با هم نادیده گرفته شوید.

بازاریاب‌ها می توانند از رنگ برای تأثیرگذاری بر نحوه تفکر و رفتار مردم نسبت به مارک تجاری و نحوه تفسیر هرگونه اطلاعات استفاده کنند. انتخاب رنگ می تواند به افراد کمک کند تا تصمیم بگیرند چه چیزی مهم است. و به همین دلیل است که بازاریابان محتوا باید معنای رنگ های مختلف را درک کنند.

لیست معانی رنگ

روانشناسی رنگ قرمز

رنگ های بازاریابی مانند قرمز می توانند توجه ها را به خود جلب کنند. معنای رنگ قرمز با هیجان، شور، خطر، انرژی و عمل همراه است. شاید متوجه شده باشید که برخی از مارک ها از قرمز برای دکمه های “اکنون سفارش دهید” یا برای بسته بندی خود به عنوان راهی برای برجسته شدن در قفسه استفاده می کنند. در روانشناسی رنگ، قرمز شدیدترین رنگ است. و بنابراین، می تواند شدیدترین احساسات را تحریک کند. رنگ قرمز همچنین می تواند باعث ایجاد خطر شود بنابراین شما می خواهید از رنگ کم استفاده کنید. اگر رنگ قرمز را به وب سایت خود اضافه می کنید. اگر با طرح فروشگاه شما در تضاد باشد، آن را برای نمادهای دعوت به عمل یا فروش ذخیره کنید.

قرمز رنگ نمادی است که برای مارک هایی مانند کوکاکولا و یوتیوب استفاده می شود. رنگ قرمز تمایل به اشتها دارد از این رو مارک هایی مانند کوکا کولا اغلب از آن در مارک تجاری خود استفاده می‌کنند. آنها همچنین از کلماتی مانند خوشبختی در مارک تجاری خود استفاده می کنند. بنابراین از رنگ قرمز برای ایجاد هیجان استفاده می کنند. YouTube به دلیل هیجان تماشای آنلاین فیلم‌ها احتمالاً از رنگ قرمز استفاده می کند. توجه داشته باشید که چگونه قسمت قرمز رنگ آرم آنها دکمه بازی است که می تواند به مجبور کردن شخصی کمک کند. این شما را تشویق می کند که بخواهید پخش ویدیوهای آنها را فشار دهید.

روانشناسی رنگ کوکا کولا

روانشناسی رنگ نارنجی

در روانشناسی رنگ، نارنجی نشان دهنده خلاقیت، ماجراجویی، اشتیاق، موفقیت و تعادل است. رنگ نارنجی به هر تصویر، وب سایت یا مواد بازاریابی که در آن قرار دارد کمی سرگرم کننده اضافه می کند. علیرغم اینکه رنگ را به خود جلب می کند، به اندازه رنگ قرمز دستور دهنده نیست. بسیاری از بازاریابان همچنان از رنگ برای تماس با وبسایت یا نواحی وبسایتی استفاده می کنند که می خواهند آنها را به خود جلب کند.

معنای رنگ نارنجی در آرم هایی مانند Nickelodeon و The Home Depot می درخشد. Nickelodeon یک کانال کودک است و بنابراین آرم به طور دقیق نمایانگر خلاقیت و اشتیاق مورد نیاز نمایش کودکان از طریق رنگ نارنجی بازی است. هوم دپو محصولاتی را به فروش می رساند که می توانید برای خانه خود استفاده کنید. بسیاری از افراد خودشان این کار را می کنند (DIY) برای خرید محصولات برای بازسازی خانه خود یا انجام تنظیمات، به Home Depot می روند. آرم نارنجی در اینجا همچنین نشان دهنده خلاقیت است.

Home depot

روانشناسی رنگ زرد

در روانشناسی رنگ، معنی رنگ برای زرد در اطراف آفتاب است. این احساس شادی، مثبت اندیشی، خوش بینی و تابستان را ایجاد می کند. بلکه فریب و هشدار را نیز در پی دارد. برخی از مارک ها برای طراحی وب سایت خود از رنگ زرد شاد به عنوان پس زمینه استفاده می کنند. همچنین اگر با سایر طراحی وب سایت شما مطابقت دارد، می توانید از رنگ زرد برای نوار “ارسال رایگان” در بالای وب سایت خود استفاده کنید. کمی لمس رنگ زرد می‌تواند به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک کند فروشگاه شما را با یک چیز مثبت مرتبط کنند.

رنگ زرد توسط مارک هایی مانند فراری و ایکیا استفاده می شود. بسیاری از افراد رویای رانندگی با فراری را در سر می پرورانند. این برند لوکس با این احساس خوشبختی، تابستان و سبک زندگی بی‌دغدغه همراه است. برند ایکیا از رنگ زردرنگ در مارک تجاری خود نیز استفاده می کند. خرید مبلمان چه ربطی به خوشبختی دارد؟ خوب، بیایید بررسی کنیم چه کسی احتمالاً این محصولات را خریداری کرده است. بسیاری از افرادی که تازه خانه خود را خریده‌اند و یا برای اولین بار از خانه خود نقل مکان کرده اند. برای خرید محصولات جهت تهیه خانه خود به Ikea می روند. این نقطه عطف معمولاً پر از خوشبختی و خوش بینی برای تغییر جدید است که باعث می شود زرد رنگی عالی برای ارتباط با نام تجاری باشد.

روانشناسی رنگ صورتی

صورتی یک رنگ محبوب برای مارک هایی است که در درجه اول به مخاطبان زن خدمت می کند. در روانشناسی رنگ، معنای رنگ صورتی حول زنانگی، بازیگوشی، عدم بلوغ و عشق بی قید و شرط است. برخی از مارک ها استفاده از رنگ صورتی را برای بسته بندی محصول مخصوصاً برای اسباب بازی های دخترانه انتخاب کرده اند. در حالی که مارک های دیگر رنگ صورتی را در آرم، طراحی وب سایت یا پیام های اصلی برجسته می کنند.

از آنجا که معنی رنگ برای صورتی شامل زنانگی است، جای تعجب نیست که مارک هایی مانند Victoria’s Secret و باربی از این رنگ به شدت استفاده می کنند. Victoria’s Secret حتی یکی از مارک های خود را صورتی نامید. آنها در وب سایت خود از ترکیبی از رنگ صورتی و سیاه برای برجسته کردن جزئیات اصلی بازاریابی استفاده می‌کنند. از آرم و پیام های خاص بازاریابی آنها نیز از رنگ صورتی استفاده شده است. در وب سایت باربی، CTA به رنگ صورتی روشن است. منوی کشویی و کشویی بالای آن نیز به طرز نامحسوس از رنگ استفاده می کند. و البته بسته بندی و آرم محصولات آنها باعث تقویت رنگ صورتی زنانه در مارک تجاری آنها می شود.

روانشناسی رنگ سبز

در روانشناسی رنگ، رنگ سبز ارتباط زیادی با طبیعت و پول دارد. رشد، باروری، سلامتی و سخاوت برخی از معنی مثبت رنگ برای رنگ سبز است. معنای رنگ برای رنگ سبز برخی از ارتباطات منفی مانند حسادت را نیز در پی دارد. اگر در سلامت یا تناسب اندام هستید، ممکن است انتخاب کنید که رنگ سبز بیشتری به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. به عنوان مثال، ممکن است تصویر یا آرم بنر صفحه اصلی شما دارای پس زمینه ای سبز باشد.

استفاده از رنگ سبز توسط مارک هایی مانند John Deere و Roots محبوب شده است. مارک John Deere کاملاً حول طبیعت است. خط تولید آنها در اطراف محوطه سازی، کشاورزی، تجهیزات مراقبت از چمن و موارد دیگر است. رنگ سبز آنچنان در مارک تجاری آنها نهفته است که حتی تجهیزات آنها سایه سبز آرم آنهاست. به این ترتیب، وقتی کسی آن محصول را ببیند، بلافاصله می‌فهمد که این یک John Deere است. Roots یک خرده فروش مد است. با این حال، هنگام مرور تصاویر بنر و مواد بازاریابی آنها، اغلب مدل های آنها را در تنظیمات طبیعی بیرون پیدا می‌کنید.

آرم سبز به خوبی با تصاویر طبیعت آنها ترکیب می شود. و به آنها کمک می کند علاقه مندان به فضای باز را به عنوان بازار هدف خود جذب کنند. بنابراین حتی اگر محصولات شما لزوماً به یک طاقچه متصل نباشند، می توانید از رنگ برای کمک به شما در جذب جمعیتی خاص استفاده کنید.

روانشاسی رنگ سبز کشاورزی

روانشناسی رنگ آبی

در روانشناسی رنگ، معنی رنگ آبی نزدیک به دریا و آسمان است. ثبات، هماهنگی، آرامش، آرامش و اعتماد تنها برخی از احساساتی است که مشتری شما می تواند نسبت به نام تجاری شما هنگام ترکیب رنگ آبی با برند خود احساس کند. برعکس، آبی همچنین می تواند برخی از معانی رنگ منفی مانند افسردگی را به همراه داشته باشد. و می تواند حس سردی را ایجاد کند. رنگ آبی را می‌توان در آرم وب سایت یا در ناوبری برتر وب سایت خود استفاده کرد. برخی از خرده فروشان ضمانت، گواهینامه اعتماد یا آیکون حمل و نقل رایگان خود را به رنگ آبی اضافه می کنند تا جنبه اعتماد به رنگ را تقویت کنند.

مارک های فنی مانند فیس بوک، توییتر و اسکایپ اغلب از رنگ آبی در بازاریابی خود استفاده می‌کنند. اما خرده فروشانی مانند Walmart و Oral B نیز از این رنگ استفاده می کنند. رنگ آبی رنگ در آرم Walmart می تواند به موقعیت تجاری برند به عنوان قابل اعتماد و آرامش بخش کمک کند. از این گذشته، Walmart جایی است که می توانید مواد غذایی خریداری کرده و خریدها را در یک مکان مناسب انجام دهید. Oral B یک برند بهداشتی دندانپزشکی است که مسواک می‌فروشد. جایگاه های بهداشتی، مانند Oral B، به طور معمول از رنگ آبی در مارک تجاری خود استفاده می‌کنند تا به مردم کمک کند نام تجاری را با یک محصول با کیفیت، قابل اعتماد و ایمن مرتبط کنند.

روانشناسی رنگ بنفش

در روانشناسی رنگ، بنفش یک رنگ سلطنتی است. معنی رنگ برای بنفش به قدرت، اشراف، تجمل، خرد و معنویت متصل است. اما از استفاده بیش از حد از رنگ خودداری کنید زیرا باعث احساس ناامیدی می شود. برخی استفاده بیش از حد آن را مغرور می دانند. می توانید نکاتی از بنفش را به طراحی وب سایت خود مانند نوار حمل رایگان، آرم و رنگ برجسته در گرافیک خود اضافه کنید.

بنفش از مارک های رنگی مانند Hallmark و Yahoo استفاده می کند. هنگام مرور هر دو وب سایت، متوجه خواهید شد که بنفش یک رنگ لهجه است. در هال مارک، آرم و ناوبری بالا بنفش است اما در بقیه وب سایت از رنگهای متنوع دیگر استفاده شده است. در یاهو، آرم، کلمات ناوبری برتر و نمادهای یاهو مانند نامه از رنگ بنفش استفاده می کنند.

روانشناسی رنگ سفید

در روانشناسی رنگ، رنگ سفید معصومیت، خوب بودن، پاکیزگی و فروتنی را به نمایش می گذارد. به خاطر داشته باشید که این معنای فرهنگ آمریکای شمالی است. در بعضی از نقاط جهان ، رنگ سفید معنای مخالف دارد. شما می خواهید این موضوع را بر اساس مخاطبی که به آن خدمت می‌کنید در ذهن داشته باشید. معنای رنگ برای سفید در جایی که نماد عقیم سازی و سرما است، جنبه منفی دارد. در یک وب سایت تجارت الکترونیکی، رنگ سفید بیشترین استفاده را دارد. احتمالاً از آن به عنوان رنگ پس زمینه عکس محصول خود استفاده خواهید کرد. صفحات شما احتمالاً دارای پس زمینه سفید با قلم سیاه خواهند بود. دلیل این امر این است که، قلم سیاه در پس زمینه سفید بهترین ترکیب رنگ برای خوانایی است.

سفید رنگی است که ASOS و آدیداس در بازاریابی خود استفاده می کنند. در ASOS، کلمات موجود در عنوان، آرم و پس زمینه سفید هستند. وقتی زمینه خاکستری یا سیاه باشد، فونت سفید است و وقتی زمینه سفید باشد، قلم سیاه است. در فروشگاه آنلاین آدیداس ، ناوبری برتر سیاه است. استفاده از یک آرم سفید به ایجاد کنتراست کمک می کند. از آنجا که پس زمینه آنها سفید است، آنها انتخاب کرده اند که از رنگ خاکستری به عنوان پس زمینه عکسهای محصول استفاده کنند تا لحن دیگری به ترکیب اضافه کنند. بسیاری از مارک هایی که سفید رنگ اصلی دارند تمایل دارند آن را با سیاه یا خاکستری ست کنند.

روانشناسی رنگ سیاه

سیاه در خرده فروشی یک رنگ محبوب است. در روانشناسی رنگ، معنی رنگ سیاه نمادی از رمز و راز، قدرت و ظرافت است. در مقابل، معنای رنگی می تواند احساساتی مانند غم و غضب را نیز برانگیزد. بسیاری از خرده فروشان مد از رنگ سیاه در آرم خود استفاده کرده اند. سیاه همچنین رنگی محبوب برای متن است زیرا خواندن آن رنگی آسان است. برخی از مارک ها برای ایجاد لحن یا قوام خاصی در وب سایت خود استفاده از عکس های سیاه و سفید را برای تصاویر یا آیکون های بنر سبک زندگی انتخاب می کنند.

مشکی یک خرده فروشی رنگی است که از شانل و نایک استفاده می کنند. Chanel از رنگ سیاه برای لوگوی خود استفاده می کند. و چندین تصویر سیاه و سفید در وب سایت خود دارد تا ظاهر سازگار داشته باشد. هنگامی که شروع به مرور وب سایت آنها می کنید، پس زمینه ناوبری بالای مشکی ظاهر می شود. آنها از گرافیکی سیاه بر روی گرافیک خود برای تصاویر و متن خود استفاده می کنند. قابل توجه است، فراخوان آنها برای اعمال نیز سیاه است. به ویژه، بسیاری از خرده فروشان در حوزه مد، از اقدامات فراخوانی سیاه استفاده می‌کنند که به خوبی در پس‌زمینه سفید قرار دارد.

نایک همچنین از طرح رنگی سیاه، سفید و خاکستری برای وب سایت خود استفاده می‌کند. آرم و فونت آنها در سرتاسر وب سایتشان سیاه است. بنابراین، خواندن وب سایت آسان است. مانند Chanel، عملکرد آنها نیز سیاه است که تأکید بصری را برای افزودن به مورد به “کیف” (سبد خرید) شما جلب می‌کند.

روانشناسی رنگ خاکستری

در روانشناسی رنگ، خاکستری نشان دهنده بی طرفی و تعادل است. معنای رنگ آن احتمالاً از سایه بین سفید و سیاه است. با این حال، رنگ خاکستری برخی از مفاهیم منفی را به همراه دارد، به ویژه هنگامی که صحبت از افسردگی و از دست دادن می شود. عدم رنگ آن باعث کسل شدن آن می شود. از رنگ خاکستری می تواند برای رنگ قلم، هدر، گرافیک و حتی محصولات استفاده شود تا مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

اپل نمونه ای از مارک تجاری است که از رنگ خاکستری در مارک تجاری خود استفاده می کند. به هر حال، بسیاری از لپ تاپ های آنها به رنگ خاکستری یا نقره ای است زیرا رنگ خنثی آن هیچ کس را عقب نمی اندازد. در وب سایت خود، آنها از رنگ خاکستری برای سربرگ خود استفاده می کنند تا در مقابل یک آرم سفید قرار بگیرند. با این حال، در طول نام تجاری آنها، تعادل بین سفید، سیاه و خاکستری استفاده شده را مشاهده خواهید کرد که می تواند به حفظ ظاهر تمیز و خنثی کمک کند.

روانشناسی رنگ قهوه ای

قهوه ای یک رنگ خاکی است. به هر حال، این رنگ زمین، چوب و سنگ است. بنابراین به طور طبیعی، روانشناسی رنگ این نکته را برجسته می کند که معنای رنگ برای قهوه ای به راحتی، امنیت و طبیعت پایین به زمین مربوط می شود. در بازاریابی متوجه خواهید شد که رنگ قهوه ای اغلب برای محصولات طبیعی و غذایی استفاده می شود. قهوه ای رنگی است که به دلیل تضاد در پس زمینه سفید، در آرم ها، تصاویر بنر و حتی متن‌ها نشان داده می شود.

UPS نمونه ای از مارک تجاری است که از معنای رنگی در مارک تجاری خود بهره می برد. در وب سایت آنها، قهوه ای رنگ در آرم آنها در منوهای ناوبری و کشویی تأکید شده است. همچنین ممکن است متوجه شوید که رنگ های مکمل شامل زرد و سبز است که همگی دارای عناصر طبیعی هستند. به عنوان مثال، رنگ زرد ممکن است نشان دهنده خورشید و سبز ممکن است نشان دهنده طبیعت باشد. در کل، به موقعیت تجاری مارک UPS به عنوان یک شرکت مطمئن، قابل اعتماد و فرومایه کمک می کند. دقیقاً همان چیزی که شما از یک سرویس تحویل می‌خواهید.

خلاصه

رنگ نقش مهمی در نحوه درک برند شما دارد. خواه یک مارک تجاری باشید که سعی در برقراری ارتباط با مخاطبان جوانی دارید یا یک فروشگاه لوازم پزشکی در تلاش برای تقویت اعتماد مشتری ، می توانید مفاهیم رنگی را مطالعه کنید. تا به شما کمک کند مشتری ایده آل خود را بهتر جذب کرده و به آن متصل شوید. از روانشناسی رنگ می توان برای ایجاد یک برند قدرتمند و قابل استفاده استفاده کرد. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که روانشناسی رنگ چیست و شما را در مورد معانی رنگ برای محبوب ترین رنگهای استفاده شده آموزش می دهیم.

با درک تأثیرات روانشناختی ناخودآگاه رنگهایی که در مارک های تجاری و تبلیغات خود استفاده می‌کنید، می توانید مخاطبان خاص خود را بهتر هدف قرار دهید. و به طور محرک تصویر شرکت خود را به روشی تحریک کننده بصری به بازار عرضه کنید. این امر به ویژه هنگامی که در حال طراحی مجدد یک وب سایت یا تصویر نام تجاری هستید بسیار مهم است. روانشناسی رنگها ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه طراحی وب، طراحی گرافیک و سایر زمینه های تجاری شما است.

و در صورت استفاده صحیح، می توانید از تأثیر روانشناختی رنگ به نفع خود در نام تجاری، طراحی، بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. تا بهترین نتیجه ممکن را از هر استراتژی بگیرید.

مطلب «روانشناسی رنگ، اینفوگرافیک» در دسته مطالب «ترفند‌ها» قرار گرفته است . اگر به این موضوع علاقه مندید به «ترفندها» مراجعه کنید.

https://www.oberlo.com/blog/color-psychology-color-meanings

Psychology of Color [Infographic]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا