بهترین هدفون گوش ۲۰۲۰

آیا به دنبال یک هدفون گوش با اندازه کامل و جمع و جورتر هستید که دقیقا  روی گوش شما قرار بگیرد؟ ما در این مقاله چند تا  از بهترین  هدفون  گوش سال ۲۰۲۰ را آورده ایم. در ادامه  بخوانید.

حتی اگر هدفون های دور گوش یا گوش بهترین صدا را به گوش منتقل کنند، همه نمی خواهند با هدفون های حجیم با پد گوش های غول پیکر و لعاب دار به اطراف راه بروند. در حالی که هدفون هایی که بالای گوش فرد قرار می گیرند مورد علاقه همه نیستند، مدل های گوش با گوش های کوچکتر جمع و جور تر، مناسب سفر هستند و هزینه کمتری دارند. آنها همچنین تکامل یافته اند.  و مدل های بیشتری شامل حذف نویز فعال، ایزولاسیون صدا، آمپ هدفون و سایر ویژگی های پیشرفته ای هستند، که فقط در مدل های بزرگتر از گوش وجود داشت.

در اینجا نگاهی به بهترین انتخاب های فعلی ما برای بهترین هدفون گوش سال ۲۰۲۰ بر اساس عوامل کلیدی مانند میزان موثر بودن آنها در حذف نویز و صدای خوب آنها است. همه آنها مدلهای بی سیم هستند به جز هدفون سیمی Grado Prestige Series SR80e و Beats Ep. در این لیست حتی یک هدفون وجود ندارد، بنابراین اگر این موردی است که به دنبال آن می گردید، این پست به  درد شما نمی خورد.

بهترین ارزش از نظر قیمت

Jabra Elite 45h

بهترین هدفون گوش-jabra-elite-45h

Jabra Elite 45h که در اواسط سال 2020 عرضه شد، اساساً به عنوان بهترین هدفون گوش از لحاظ قیمت معرفی شد. در حال حاضر یکی از بهترین هدفون گوش با کیفیت صدای خوب، طراحی محکم و مناسب راحت است (به هر حال برای هدفون های گوش). علاوه بر این، به عنوان یک هدست برای برقراری تماس عملکرد خوبی دارد و شامل یک ویژگی sidetone است که به شما امکان می دهد صدای خود را در هدفون بشنوید تا زیاد بلند صحبت نکنید. عمر باتری نیز خوب است. در چندین گزینه رنگی موجود است، با قیمت 100 دلار لیست می شود اما اغلب به 80 دلار تخفیف می خورد.

بهترین حالت حذف صدا

Beats Solo Pro

بهترین هدفون گوش-09-beats-solo-pro

Solo Pro اولین هدفون داخلی Beats است،‌ که دارای قابلیت حذف نویز فعال و اولین هدفون Beats در اندازه کامل است. که از طریق Lightning شارژ می شود. Beats می گوید، این برنامه از Pure Adaptive Noise لغو این شرکت (هدفون ANC خالص) استفاده می کند. “مشتق شده از طریق گوش Studio3 Wireless، با تنظیم به روز شده برای سازگاری با فاکتور فرم گوش.” با ضربه زدن روی یک دکمه می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری، آن صدا را خاموش کنید یا برای بار دوم دکمه را بزنید تا وارد حالت شفافیت صدا شوید که به شما امکان می دهد دنیای خارج و صدای محیط را بشنوید.

هدفون حذف کننده نویز که در چندین گزینه رنگی موجود است. به شش میکروفون مجهز است که دو مورد از آنها میکروفون های پرتوی شکل هستند. که برای برقراری صدای شما هنگام تماس یا مکالمه با دستیار صوتی شما طراحی شده اند.  (تراشه H1 اپل برای همیشه در سیری) کیفیت صدا صاف و متعادل است، دارای بیس تند و تیز است که موسیقی را رونق نمی دهد. برای مدلهای روی گوش راحت است و از نظر طراحی جمع و جور بهتر از برخی مدلهای اندازه کامل این لیست سفر می کند. فقط آرزو می کنم کمی هزینه کمتری داشته باشد و با کابل برای اتصال به سیستم های سرگرمی در پرواز همراه باشد. افسوس که لایتنینگ تا 3.5 میلی متر لوازم جانبی اختیاری است که 35 دلار قیمت دارد که بسیار مسخره است. قیمت 300 دلاری در آمازون دارد.

بهترین کیفیت صدا در گوش

Skullcandy Riff Wireless

بهترین هدفون گوش-skullcandy-riff-wireless-1

Skullcandy’s Riff جانشین معنوی Grind Wireless است، که من به خاطر پول آن را دوست داشتم. در چندین گزینه رنگی موجود است و حدود 50 دلار خرده فروشی می کند. و دارای لیوان های گوش پف دار و بالشی است. که این هدفون های راحت را برای یک مدل گوش ساخته است. همچنین با کیفیت صدای باز، دقیق و صدای بیس چاق که نسبتاً خوب تعریف شده است. با توجه به قیمتش صدای عالی دارد.

تنها ایراد من در مورد طراحی آن این است که قسمت بالای آن از یک هدبند پر شده (تاج سر) برخوردار نیست. و کمی ارزان قیمت و بدون قطعات فلزی احساس می شود. همانطور که گفته شد، زیبا و سبک است. و دارای دو لولا است که به هدفون اجازه می دهد تا صاف و تا شود. هیچ کیف حمل گنجانده نشده است. دوام باتری فقط 12 ساعت است، اما یک ویژگی شارژ سریع به شما امکان می دهد از شارژ 10 دقیقه ای 2 ساعت بهره ببرید. (این شارژ میکرو USB است نه USB-C).

طراحی و صدای حرفه ای

Bowers & Wilkins PX5

بهترین هدفون گوش-bowerswilkins-px5-crop

در اواخر سال 2019 ، Bowers & Wilkins هدفون جدید خود را برای حذف نویز منتشر کرد. PX7 بالای گوش (400 دلار) و PX5 گوش (300 دلار). هر دو هدفون عالی با طراحی صاف، صدای عالی و حذف نویز مناسب هستند. (به اندازه Sony WH-1000XM3 نیست اما دور هم نیست). PX7 دارای راننده های بزرگتر و صدای کلی جسورتر است. اما PX5 جمع و جورتر است، با آن راحت تر می توان سفر کرد. فضای کمتری در یک کیف را اشغال می کند.  و می توان با قیمت 100 دلار کمتر از PX7 ، که هنوز تخفیف داده نمی شود، خرید.

زیر 40 دلار

Plantronics BackBeat Fit 500

BackBeat 500 برای مدل گوش راحت است. و کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد. و از دوام بالایی برخوردار است. عمر باتری 18 ساعت است. همچنین در نسخه اسپرت مقاوم در برابر عرق، BackBeat Fit 500 وجود دارد. که بسته به رنگ آن حدود 10 تا 20 دلار بیشتر هزینه دارد.

قابلیت حذف صدا

AKG N60NC Wireless

بهترین هدفون گوش-akg-n60nc-wireless-11

هدفون های AK60 N60NC مدتی است که از بازار خارج شده اند. اما هنوز هم هدفون بلوتوثی در گوش با قابلیت حذف نویز فعال و کیفیت صوتی عالی هستند. سامسونگ در حال حاضر صاحب هارمن است که مالک AKG است. و سامسونگ واقعاً نمی داند که چگونه این مارک صوتی معتبر اتریشی را به بازار عرضه کند. هدفون های AKG در تلفن های سامسونگ موجود است.  در اصل 300دلار ، می توانید این موارد را با هزینه بسیار کمتری پیدا کنید. آنها مطمئناً با این قیمت فریبنده ترند.

بهترین هدفون گوش سیمی زیر 100 دلار

Beats EP

بهترین هدفون گوش-beats-ep-08

Beats هدفون های زیادی با برچسب های گران قیمت تولید می کند. اما هدفون EP سطح ابتدایی آن ارزش شگفت آور خوبی دارد. قیمت لیست 100 دلار است، اما می توانید با قیمت نزدیک به 90 دلار و گاهی اوقات کمتر آن را بصورت آنلاین پیدا کنید. EP یک مدل روی گوش است که به اندازه مدل میکسر روی گوش تا حدودی فراموش شده Beats و همچنین مدل های اجرایی و Pro بیش از حد گوش ، دلباخته نیست. اما به لطف قاب فلزی تقویت شده آن، من را به یاد نسخه های کم حاشیه آن هدفون می اندازد.

من از نوع صدای آنها خوشم آمد. و استیو گوتنبرگ که روزی وبلاگ صوتی صوتی CNET را نوشت، همین کار را کرد. آنها ویژگی های یک هدفون خوب را به نمایش می گذارند. آنها تمیز و دارای صدای آزاد هستند. به خصوص برای هدفون گوش، و جزئیات سه گانه به اندازه کافی وجود دارد که به آنها بدرخشی. (به عبارت دیگر: آنها فوق العاده پویا نیستند.)

مطلب بهترین هدفون گوش ۲۰۲۰ در دسته بندی تکنولوژی قرار گرفته است. اگر به اینگونه مطالب علاقه مند هستید به این لینک مراجعه کنید.

منبع:https://www.cnet.com/news/best-on-ear-headphones-for-2020-bose-beats-jabra-skullcandy-and-more/?ftag=CAD1acfa04&bhid=&mid=13169643&cid=2241952959

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا