آموزش تنظیم فلوتر دیجیتال و مقدار دهی ابعاد مخزن

نحوه مقداردهی اولیه ابعاد مخزن و تنظیم فلوتر الکترونیکی

سلام، این یک مقاله آموزشی جهت نصب و راه اندازی سنسور سطح سنج و نمایشگر مدل LM1plus و LM4PRO است. در این آموزش در بخش اول به نحوه مقدار دهی اولیه مشخصات و ابعاد مخزن و همچنین در بخش دوم به نحوه تنظیم فلوتر الکترونیکی می پردازیم.

بخش اول: مقدار دهی اولیه ابعاد مخزن به نمایشگر با اپلیکیشن

ما در تلاش هستیم تا تنظیمات پیچیده دستگاه را به ساده ترین شکل قابل انجام باشند. تا همه ی افراد با کمترین دانش فنی بتوانند به راحتی تنظیمات مورد نیاز را انجام دهند. و تجربه لذت بخشی از استفاده محصولات برای شما به ارمغان بیاوریم. برای این تنظیمات طبق راهنمای زیر عمل می کنیم.

قدم اول: اتصال به وایفای (شبکه محلی) دستگاه

اگر تنظیمات شبکه وایفای نشانگر سطح را تغییر نداده باشید، وایفای تلفن هوشمند خود را روشن کنید و به دنبال شبکه وایفای با نام *********-SMG بگردید. و به این شبکه متصل شوید. و اگر شبکه دستگاه را تغییر داده باشید، به همان شبکه محلی که تنظیم کردید متصل شوید.

قدم دوم: به بخش تنظیمات عمومی دستگاه بروید

بر روی نام دستگاه بزنید و وارد صفحه اختصاصی دستگاه شوید. و از بخش تنظیمات وارد تنظیمات عمومی شوید. مانند تصویر زیر عمل کنید.

راهنمای تصویری تنظیمات ابعاد مخزن
  • نام ماژول( دستگاه) : این قسمت شما می توانید برای دستگاه یا مخزن خود نام دلخواه بگذارید.
  • نوع مخزن: شکل مخزن را از میان مخزن ایستاده( استوانه عمودی) ، مخزن خوابیده ( استوانه افقی) و مخزن مکعبی انتخاب کنید.
  • فاصله تا سطح پر: این مقدار در واقع فاصله از محل نصب چشمی سنسور درون مخزن تا سطح پر مخزن (سطحی که مخزن به مقدار 100 درصد خود می رسد) است. این عدد را به سانتی متر وارد کنید.
  • فاصله تا سطح خالی: این مقدار در واقع فاصله از محل نصب چشمی سنسور درون مخزن تا سطح خالی مخزن (سطحی که مخزن به مقدار صفر درصد خود می رسد) است. این عدد را به سانتی متر وارد کنید.
  • فیلد حجم مخزن : در این قسمت حجم مخزن خود ( ظرفیت مفید مخزن) را به لیتر وارد کنید. برای محاسبه حجم مخزن می توانید از این سایت استفاده کنید. و یا می توانید برای محاسبه حجم این اپلیکیشن را نصب کنید.

اگر دستگاه شما فلوتر الکترونیکی ( اتومات خروجی) ندارد و یا نمی خواهید تنظیم کنید، کار تمام است و می توانید گزینه >>ذخیره<< را بزنید.

بخش دوم: تنظیم فلوتر الکترونیکی ( اتومات خروجی)

ویدئو آموزش تنظیمات

سوالات متداول

با خطای عدم اتصال مواجه میشم چیکار باید بکنم؟

ابتدا از اتصال به شبکه محلی دستگاه اطمینان حاصل کنید. اینترنت موبایل خود را موقتا خاموش کنید . VPN ( فیلتر شکن) خود را خاموش کنید و اگر مشکل همچنان حل نشد با گوشی دیگری امتحان کنید. و در آخر در صورت عدم موفقیت با پشتیانی تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا