اشتراک گذاری دستگاه هوشمند با افراد جدید

اشتراک گذاری دستگاه با افراد جدید

سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان و همراهان تجهیزات هوشمند آبان. در این مقاله به آموزش نحوه ی اشتراک گذاری دستگاه‌های هوشمند آبان با افراد جدید می‌پردازیم. مانند بخش های دیگر اپلیکیشن این قسمت نیز به راحتی قابل انجام است. تا دستگاه خودتان را با افراد خانواده ، دوستان و همکاران خود در صورت نیاز به اشتراک بگذارید.

چرا باید دستگاه خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذاریم؟

شما به عنوان صاحب دستگاه مختار هستید که دستگاه خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید و یا اینکه تنها خودتان دسترسی داشته باشید و هیچ گونه اجباری در کار نیست. اما می توانید به دیگر افراد نیز در صورت صلاحدید خودتان مجوز استفاده از دستگاه را صادر کنید. مثلا بسته به محیط استفاده از دستگاه می توانید آن را با دیگر اعضای خانواده ، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. تا آنها نیز بتوانند دستگاه را در اپلیکیشن خودشان مشاهده کنند. شما هر زمان که خواستید می توانید اشتراک کاربر را حذف کنید.

چگونه دستگاه را با افراد جدید به اشتراک بگذاریم؟

نکته: این آموزش برای همه‌ی دستگاه‌های هوشمند آبان قابل استفاده است. مانند دزدگیر اماکن – تایمر های هوشمند آبیاری – دستگاه سطح سنج مخازن

نکته: اشتراک گذاری با کاربر جدید و کنترل از راه دور ، تنها برای دستگاه هایی که به اینترنت متصل شده اند کاربرد دارد.

نکته: نیازی به حضور کاربران جدید کنار دستگاه نیست. تنها مدیر دستگاه باید نزدیک دستگاه باشد.

اشتراک دستگاه با دیگران

ابتدا با گوشی صاحب دستگاه وارد اپلیکیشن آبان شوید. برای فعال شدن گزینه اشتراک گذاری اپلیکیشن باید به اینترنت دسترسی داشته باشد. هم می توانید به اینترنت موبایل و یا مودم خود متصل شوید. وارد بخش تنظیمات شوید. و از بخش تنظیمات گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

توجه: کاربرانی که قصد دارید با آنها دستگاه را به اشتراک بگذارید باید از قبل اپلیکیشن آبان را نصب کرده باشند و به برنامه با شماره موبایل خود وارد شوند.

گزینه افزودن کاربر جدید را بزنید و شماره موبایل را وارد کنید. بعد از این که شماره همه کاربران را وارد نمودید. در انتها دستگاه را یکبار خاموش و روشن کنید. و تمام

سؤالات متداول

آيا اشتراک کاربر را می توان حذف کرد؟

بله ، شما هر زمان که بخواهید می توانید به وسیله گوشی صاحب دستگاه یا مدیر کاربران دیگر را حذف کنید. بعد از حذف کاربر به دستگاه دسترسی نخواهد داشت. با استفاده از این قابلیت می توانید به صورت موقت کاربران را به دستگاه اضافه کنید و سپس اشتراک کاربر را حذف کنید.

انتقال مالیکت دستگاه چیست؟

از آنجایی که دسترسی کامل دستگاه فقط در اختیار مدیر دستگاه یا مالک دستگاه است. در صورت نیاز مدیر دستگاه می تواند مالکیت دستگاه را به کاربر دیگری انتقال دهد. این انتقال دسترسی کامل را به شماره جدید انتقال می دهد. در صورت اطمینان از شماره تلفن این کار را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا