خدمات پس از فروش و پشتیبانی

ما در فروشگاه تجهیزات هوشمند آبان به ارائه بهترین خدمات پشتیبانی متعهد هستیم. تیم ما با دقت و تخصص بالا به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهد و همواره در تلاش است تا تجربه‌ای مثبت و رضایت‌بخش برای شما فراهم کند. از زمان خرید تا پشتیبانی پس از آن، ما در کنار شما هستیم تا هر گونه چالشی را با دقت و سرعت حل کنیم. هدف ما اطمینان از رضایت کامل شما از محصولات و خدمات ماست.

ویدئوی آموزشی

ما در آبان مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی دوستانه و ساده داریم که به شما کمک می‌کند تا با محصولات‌مان بهتر آشنا شوید. این ویدئوها به شما نکات کاربردی را نشان می‌دهند و هر سوالی که ممکن است داشته باشید را پاسخ می‌دهند. با مشاهده آن‌ها، می‌توانید از امکانات دستگاه‌ها به بهترین نحو استفاده کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید!

آموزش ورود به نرم افزار و افزودن دستگاه

آموزش تنظیم شبکه و اتصال به اینترنت

آموزش تنظیم برنامه دوره ای تایمر

آموزش تنظیم برنامه هفتگی تایمر

سوالات متداول

روند ثبت سفارش به چه صورت است؟
  • روش آنلاین : شما از طریق درگاه پرداخت امن سایت اقدام پرداخت و ثبت سفارش محصول میکنید. ما از  درگاه پرداخت امن استفاده می کنیم و نماد اعتماد داریم پس با خیال راحت اقدام به خرید کنید.
  • تماس تلفنی : در این روش شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان برای محصول مورد نظر درخواست پیش فاکتور و ثبت سفارش را انجام می دهید. همین الان تماس بگیرید. 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص روند سفارش محصولات به این صفحه مراجعه کنید.

مشتریان می‌توانند تا 14 روز پس از خرید، کالاهای خود را تست کرده و در صورت عدم رضایت، آنها را بازگردانند. محصولات تولیدی شرکت دارای 24 ماه ضمانت تعویض هستند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده شرایط اینجا کلیک کنید.

سبد خرید
پیمایش به بالا