خدمات پس از فروش و پشتیبانی
ما در فروشگاه تجهیزات هوشمند آبان به ارائه بهترین خدمات پشتیبانی متعهد هستیم. تیم ما با دقت و تخصص بالا به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ میدهد و همواره در تلاش است تا تجربهای مثبت و رضایتبخش برای شما فراهم کند. از زمان خرید تا پشتیبانی پس از آن، ما در کنار شما هستیم تا هر گونه چالشی را با دقت و سرعت حل کنیم. هدف ما اطمینان از رضایت کامل شما از محصولات و خدمات ماست.
راهنمای لول متر DS4
ویدئوی آموزشی
ما در آبان مجموعهای از ویدئوهای آموزشی دوستانه و ساده داریم که به شما کمک میکند تا با محصولاتمان بهتر آشنا شوید. این ویدئوها به شما نکات کاربردی را نشان میدهند و هر سوالی که ممکن است داشته باشید را پاسخ میدهند. با مشاهده آنها، میتوانید از امکانات دستگاهها به بهترین نحو استفاده کنید و تجربهای لذتبخش داشته باشید!
آموزش ورود به نرم افزار و افزودن دستگاه
آموزش تنظیم شبکه و اتصال به اینترنت
آموزش تنظیم برنامه دوره ای تایمر
آموزش تنظیم برنامه هفتگی تایمر
سوالات متداول
روند ثبت سفارش به چه صورت است؟
- روش آنلاین : شما از طریق درگاه پرداخت امن سایت اقدام پرداخت و ثبت سفارش محصول میکنید. ما از درگاه پرداخت امن استفاده می کنیم و نماد اعتماد داریم پس با خیال راحت اقدام به خرید کنید.
- تماس تلفنی : در این روش شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان برای محصول مورد نظر درخواست پیش فاکتور و ثبت سفارش را انجام می دهید. همین الان تماس بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص روند سفارش محصولات به این صفحه مراجعه کنید.
شرایط ضمانت و بازگشت وجه به چه صورت است؟
مشتریان میتوانند تا 14 روز پس از خرید، کالاهای خود را تست کرده و در صورت عدم رضایت، آنها را بازگردانند. محصولات تولیدی شرکت دارای 24 ماه ضمانت تعویض هستند.